Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 5. april 2013

Mad, mad, mad! MAD ALLEVEGNE!

Hmm...6 timers lur? Tja. Hvorfor ikke? Er man træt, er man træt. Og nu - nu laver jeg mad igen. Heldigvis bare pasta. Men når vi har spist og lige siddet lidt, skal jeg ud og stege flere frikadeller.  Så er jeg også færdig med det her madhelvede! Hehe. Hader det. Jeg tror - jeg VED - at jeg aldrig, aldrig nogensinde igen laver 3kg frikadeller på én gang. Haha. Hvad fanden tænkte jeg også på? Det lød bare så nemt. Bare lige lidt af det, lidt af det og lidt af det, rør sammen, på panden og gem - jeg havde aldrig troet, at det skulle ende ud i det, jeg sad med i går. Men nu er farsen jo rørt sammen, og de skal bare steges - så går det nok :)

Men det var en rar lur. Den var tiltrængt, og jeg nød virkelig at få sovet ud. Eller... Det var meget rart, også da René vækkede mig klokken 20. Han var også selv lige vågnet. Haha. Vi er usle. Alle har ringet og skrevet til ham - og han har bare sovet. Haha. Men sådan er det jo. Heldigvis bestemmer man selv, hvad man vil på sin fødselsdag ;)

Nå, jeg skal ud og lave mad. Jeg har jo trods alt været vågen i næsten en time. Christ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar