Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 19. april 2013

Kajs scoretrick: Husk de 3 S'er: charme, selvtillid og lækkert hår

Jeg har fundet opskriften på de kartofler, jeg har tænkt mig at lave i morgen, på Alletiders Kogebog - og så har de endda fået et navn! Et navn, jeg vil bruge fremover. Katja kalder mine kartofler for "Hvidløgskartofler" og jeg kalder dem for "Cremefraichekartofler" - under alle omstændigheder er det bare bagekartofler med fyld af kartoffelmos lavet af deres eget mos blandet med cremefraiche, hvidløg og salt og peber. Denne opskrift er lidt anderledes, men jeg synes at mine kartofler kvalificerer sig til at kunne bære navnet: "Simons score bagekartofler". (Og ja, "Kaj" er en figur, spillet af Peter Mygind, som var totalt skæg da jeg var ung og smuk, et tv-indslag)


* * *

Dette er min far
Han er sgu god nok. Tillykke med de 63 år i morgen, gamle ;)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar