Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 12. september 2012

2 skridt frem, 3 tilbage

For...
Fin nok tur til Køge hospital, fik taget en blodprøve, min læge havde glemt at sende den anden, så vi måtte ringe til ham, så fik jeg taget den, og så skulle vi hjem. Vi aflyste sygetransporten, der havde hentet os i morges, fordi der var 1½ times ventetid på at blive hentet. Derfor tog vi bussen til centret, købte lidt ind, men inde i Fakta, gik det fuldstændig galt. Jeg blev svimmel. Jeg kunne seriøst ikke se en skid, og da vi skulle aflevere vognen, kørte jeg rundt som en hund på is (ja, jeg har set det). Vi fik sat vognen på plads og begyndte hjemturen. Jeg har aldrig, aldrig prøvet noget lignende. Så svimmel har jeg aldrig været i mit liv. Jeg mener det seriøst. Turen hjem var forfærdelig. Jeg væltede rundt, og René var nødt til at holde fast i mig. Da jeg kom hjem, gik jeg i seng.

Jeg stod op her klokken  15. Men jeg var jo så også stået op 05:45 i morges, så jeg synes at en lur var berettiget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar