Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 28. september 2012

Ryst din røv og pengene vil vælte ud. Eller...

Dagens statements
(som teknisk set er fra i går, men jeg er ikke gået i seng endnu, så det er stadig torsdag for mig)

Awesome at de er begyndt at sælge risalamande i Kvickly! (hurra for jul!)
Awesome at klare et bad, når man knapt kan stå op (pga. smerter)
Awesome, når man opdager at det meste af ens hår har samme tykkelse som dette mærke: -
Awesome at man kan faxe fra biblio for en tyver
Awesome video til "Hard Rock Hallelujah" af Lordi (dårligt, finsk band)

- "Hvorfor kalder de dig egentlig Ole 'Finland'?"
- "Det er en meget sjov historie.  Det er fordi jeg har været i Finland. Meget skægt."

Totalt syret samtale fra "Solkongen". Fed film, i øvrigt.

Jeg gik forbi Troels Lyby i dag. Hold dag op, hvor han forventede at alle skulle vide, hvem han var. Jeg ignorerede ham. Kendte mennesker må da gerne være glade for, at de er kendte. Det er da dejligt, at de værdsætter at de er kendt, for det er jo på grund af alle os, som ikke er kendte, der styrker deres karrierer. Hvis jeg ikke havde set 500 film med... Hmm... Johnny Depp, og mange andre også var ligeglade med ham, og ikke gad at se hans film - så var han intet. Det er publikum, der sørger for berømmelsen. Men at de værdsætter at folk kan lide dem, er ikke det samme som at være selvfed og synes at man er bedre end "normale mennesker". Det er dårlig stil. Jeg ved ikke, om jeg bare fangede Troels i et uheldigt øjeblik, eller om han rent faktisk er sådan, ved jeg så ikke. Jeg vil lade tvivlen komme ham til gode.

Jeg elsker penge. Jeg elsker penge, ting og at give gaver. Jeg er en samfundsnasser. Jeg elsker, når vi har helt op til 4.000 kroner om måneden, når alt er betalt, og vi kan købe mad for f.eks. 2.500 og bruge resten på fede ting. Vi er heldige. Hamid har ikke så mange udgifter. Han får en lidt højere pension end jeg gør, fordi han ikke har en samleverske, og hans boligstøtte er lidt mindre end min. Jeg får 3.000 kroner i boligstøtte. Nå, men Hamid har mellem 7-8.000 til lommepenge hver måned. Efter alle regninger OG mad er betalt. Han har en knallert, der går jo nogle penge til benzin dér, så lad os sige 6.000 kroner til pjank om måneden. Han køber musik, sweatshirts med bandlogoer på, fjernsyn, højttalere og videre og videre. Som regel bestiller han ting på nettet sidst på måneden, så pengene går ind, trækkes de fra hans konto med det samme, og så er han flad resten af måneden og siger hver dag i 2-3 uger "Nu får vi snart løn". Det er et sjovt ord. "Løn". Løn for hvad? For at sidde på din flade popo og lave intet? Jeg får også "løn", men jeg plejer at kalde det for "pension" - jeg synes at løn er et fesent ord at bruge om førtidspension. Det er nok bare mig. Men jeg er da glad på hans vegne for at han er "matanist" (af og til kommer der mærkelige ord fra ham) fordi han gerne vil være det, siger han. Han elsker at købe ting, måske endda lige så meget som han elsker at skrive e-mails eller ringe og annullere sine bestillinger, for derefter at skrive eller ringe og sige, at han gerne vil have tingen/tingene alligevel - ofte på samme dag. Men så længe han er lykkelig - så er det jo fint nok.

Jeg skal sgu snart i seng, altså, klokken er mange! Jeg skal være på benene og klar til at køre fra klokken 12.

 Så mon ikke det er på tide at smutte?

Ryst din røv og sov fantastisk

Rikke signing off for now

1 kommentar:

  1. Mener du ikke selv, at det er flovt, at du er en samfundsnasser?

    SvarSlet