Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 21. september 2012

Fuck...

Jeg har indset det. Jeg burde have indset det for længst.  Det gjorde jeg så ikke, og nu sidder jeg så her. Det er faktisk aldrig sket før. Det er første gang, men det har varet i lang tid. I 2 års tid, vil jeg tro, har jeg været afhængig af internettet. Jeg har blogget. På blog.dk. Her på et eller andet tidspunkt i år, tror jeg, stoppede jeg med blog.dk. Det var en svær beslutning, men nem at udføre. Jeg har efterfølgende blogget herinde. Mit problem - og nu kommer det, som I allerede har regnet ud - er, at min afhængighed af internettet har ødelagt mig. Jeg keder mig, konstant, i stedet for at skrive. Jeg sidder bare her og glor på min skærm, mens jeg hører musik. Jeg har aldrig prøvet at kede mig før - men det gør jeg nu. Jeg bliver nødt til at finde en inspirationskilde, så jeg kan skrive igen - og ikke blogge konstant. 

Det er hæsligt at kede sig, og jeg vil ud af det. Musik har altid været min inspirationskilde. Jeg må finde det helt rigtige musik, eventuelt gå mere ud, være sammen med min familie og mine venner, frem for at sidde og insistere på at være alene.

Men for første gang i 32 år:

JEG FUCKING KEDER MIG!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar