Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 1. september 2012

Superlækkert med Jehovas Vidne

Tykt hår kan af og til være en forbandelse.
I hvert fald, hvis man har købt nogle lorteelastikker, fordi de var de eneste, der var der.

Jeg har snakket med apoteket i dag. De har intet håndkøbsmedicin mod hovedpine, jeg kan tåle. Det er jo bare dejligt, når jeg har seriøs hovedpine, og Jonna kommer om en times tid. Jeg har "øjenpine", hovedpine og "rørepine". Med andre ord: Jeg har hovedpine ud over alle grænser.

***

Jonna har lige været her.  Jeg sagde til hende, at jeg ikke tror på Gud. Hun blev overrasket. Sært. Jeg har givet udtryk for det før. Anyways; hun kommer igen på lørdag. Jeg glæder mig allerede. Dengang, jeg gik i 10. klasse, overvejede jeg at studere teologi, men besluttede mig for, at det ikke var noget for mig. Jeg ELSKER at læse om kristendom, så det er totalt fedt at Jonna kommer, selvom hun er Jehovas Vidne. Hun er SÅ sød, og hun lærer mig en masse. Superlækkert.

Mine varer skulle gerne komme inden for de næste 50 minutter. Det bliver rart at få fyldt skabene op igen. Det trænger de fandeme til! Haha...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar