Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 8. september 2012

Katja og Manson!

Næseblod. Big time. Lige pludselig sprøjtede det bare ud, jeg forsøgte at redde mit tøj, hele min hånd var fyldt med blod, blod i munden, fuldstændig røde tænder... Hvad gik der galt? Jonna var lige gået, sad her foran computeren, og pludselig bryder helvede løs?! Så fik jeg det under kontrol og besluttede mig for at gå i seng. Pludselig vækkede René mig - næseblod igen, men kun ganske lidt og indtørret på overlæben. Nå, men der har ikke været noget siden dér ved 17-tiden. Fino.

Jonna prøver at omvende mig. Og altså... Alt det, jeg synes, alle mine meninger om ting, står i Bibelen. Sur røv. Men jeg vil ikke være Jehovas Vidne, og jeg tror i øvrigt heller ikke på Gud, selvom alle mine meninger står i Bibelen. Jeg kan godt nok se det horrible, men mon ikke det går? Mange af mine meninger står ikke i Bibelen. Så det er OK. Jeg er ikke pludselig i løbet af 2 timer begyndt at tro på Gud. Jeg synes bare at det er lidt sært. Sådan... Creepy.

Katja kommer i morgen, vi skal se noget Marilyn Manson stuff, jeg har downloadet fra Youtube. Og så skal jeg vise den dér video til hende, den med Lady Gaga, som jeg elsker så højt! "You and I" fra Monster Ball turneen i Madison Square Garden. Jeg elsker simpelthen den sang. Lige præcis den version. Også den, der er på pladen, men lige præcis den liveoptræden giver mig kuldegysninger (på en god måde) og har en enorm effekt på mig, jeg tuder stort set med det samme, og da man ser hende hvor hun synger "cool Nebraska guy" og hun næsten græder. Jeg bliver så rørt, altså... Det er fantastisk. Men jeg græder selvfølgelig også over alt. Hehe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar