Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 4. september 2012

HA! Jeg vidste jeg ville vinde en dag!

HA!
Jeg har overvundet mit irriterende "løsslupne" hår, som ikke vil blive i elastikken, som konstant glider ud og efterlader elastikken 10 centimeter fra ... ja, altså, håret længde... I ved hvad jeg snakker om, right? Min løsning er... wait for it... wait for it... wait... MOUSSE! jeg har bare puttet hårmousse i håret, så det næsten kan stå selv, dog så det stadig ser levende ud. Mine krøller fyldt med mousse sørger for, at  elastikken ikke kan glide ud. Ha! Tough luck!

Jeg har overdrevet  ondt i højre hofte, hvilket tvinger mig til at sidde hjemme. Det ville være fint nok - hvis jeg ikke var vant til at gå ned og handle hver dag... Totalt surt show... Jeg føler mig fanget, sådan lidt eneboer agtigt. Det mildnes ikke fordi René er her. Det er DEJLIGT at han er her, for ellers havde jeg kedet mig ihjel. Ej, okay, det ville jeg ikke. Jeg er bare... Jeg trænger til at komme ud og mærke vinden. Nu er det snart efterår (det var efterår i lørdags) og jeg vil mærke regn og vind i mit hår - og der er bare intet! Når det bliver vinter og sneen falder i store mængder - så skal jeg fandeme ud. Uanset hvor ondt jeg har. Der er ikke noget jeg elsker mere end sne, men regn kommer tæt på. Jeg håber på en hård vinter i år, og ikke den tøsevinter, der var i vinters. Jeg vil se snestorme, snedækkede veje og folk der glider i sneen, stå op klokken 4 om natten for at komme ud og være den første, der betræder den faldne sne her i området. NO MORE SISSY WINTERS! Jeg stemmer på en hård vinter. Alle jer, der stemmer på en mild vinter, er alle sammen tøsedrenge eller det samme, bare i pigeform. Har glemt hvad det hedder, og om der overhovedet er noget ord for det.

Når det er sagt:
Tjek Gabriel Iglesias one man show

Hvis du ikke synes, at det her er sjovt, er du kedelig.
Det er i øvrigt på engelsk, og der er ingen tekster.
Men det er let at forstå, selv hvis man ikke er så stærk i engelsk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar