Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 26. september 2012

I overmorgen sker det!

Damn. Man får ondt i røven af at sidde ned en hel dag, bortset fra en times tid, samlet. Det er lige til en blodprop, I know, men jeg har haft meget computerarbejde at foretage mig, plus at jeg har snakket med min dejlige, hjemvendte veninde over e-mail. Hun har været på ferie i Letland. Specielt. Glæder mig til at se billederne derfra. 

Derudover er jeg nødt til at stoppe med at tage lure, for min krop kan ikke klare det længere. Jeg er pissetræt, jaja, men så sover jeg måske bedre. Jeg har netop fundet ud af, at noget af den medicin, jeg tager, hæmmer åndedrættet, og det gør mig lidt urolig - for den bivirkning har jeg. Selvom jeg ligger på siden og sover, selvom jeg sidder foran min computer, selvom jeg står ude i badet, selvom jeg bevæger mig rundt i lejligheden - så bliver jeg forpustet. Det kan godt være fordi jeg er fed. Men det kan også skyldes noget af den medicin, jeg tager. Jeg må snakke med neurologen i overmorgen. For fanden. Jeg har ventet på den tid siden april eller maj måned. Jeg er ikke helt sikker. Men  LÆNGE. Og så ringede hun og gav mig en tid den 28. september, her først på måneden. 

Er I klar over, hvor lykkelig jeg blev? 

1 skide dag afskiller mig fra en udredning (håber jeg)

YEAH!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar