Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 25. september 2012

Kærlighed fra himlen

Yeah! Det føltes SÅ godt at være ude, at mærke regnen slå ned i mit ansigt, løbe ind i min mund, ind i mine øjne og ører, igennem regnfrakken, regn på ben, strømper og i sko! Åh! Det var næsten som en... Forelskelse! Jeg var forelsket i regnen, og den var forelsket i mig, vi passede perfekt sammen, alt gik op i en højere enhed... Næsten som elskov. Den mørke nat, oplyst af skumle gadelygter, fortove fyldt med vandpytter, afslørende billygter... Det var perfekt. Intet mindre. Også selvom René gik ved siden af mig og plaprede op om komplet ligegyldige ting. I den time, vi gik i regnen... Der var det regnen og mig. 

Det romantiske ved regn er uden tvivl, når det vælter ned, og man bliver indhyllet i dens våde omfavnelse og man står med sit ansigt vendt mod dens kærtegnende dråber af kærlighed, der løber ned af ens kinder, som tårer af lykke. 

Alt dette for en X-tra cola light og en bakke stenfri vindruer til en 10'er.
Jeg burde værdsætte cola og vindruer mere.
Jeg elsker regn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar