Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 2. september 2012

Latterliggjort og ydmyget

Jeg er træt. Træt af mennesker. Ikke alle mennesker, selvfølgelig. Jeg synes bare, at jeg bliver røvrendt konstant. Det er bare sur røv, altså. Jeg forsøger at være venlig, jeg forsøger at give alt, hvad jeg har. Jeg føler mig virkelig til grin. Jeg gider ikke at snakke med personerne. Men jeg ved jo godt, at jeg elsker dem. At jeg ikke bare kan sige "fuck dig, fuck dig og fuck dig!". De kan ikke bare skride. Selv René synes at jeg skal tænke mig om og vælge dem fra. Ved han sådan helt, hvad han snakker om? Jeg er latterlig, til grin og jeg ydmyger mig selv.

Men jeg må jo ligesom... Jeg ved det virkelig ikke. Måske jeg bare skulle tage en kold tyrker? Det er nok det bedste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar