Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 27. september 2012

Et indlæg med på vejen, inden sengetid (for mig)

Hello...? Is there anybody out there?
- kunne have været et Pink Floyd citat fra "The Wall" - men det er det ikke

Naanbrød. Det spiser jeg nu, her først på natten. Det gør jeg fordi jeg pludselig blev ramt af en voldelig sult og måtte spise hvad der nu var. Og det var naanbrød. Jeg skal snart sove, dårligt tidspunkt at spise på - men sulten overmandede mig. Og naanbrød smager jo godt.

Jeg har lavet en liste over epileptiske anfald for nyligt:
8. august
13. august
31. august
1. september
9. september

- Det er jo ALT, alt for mange. Der burde ikke være nogen overhovedet, nu hvor jeg bliver proppet med medicin. Derfor er det vigtigt, at jeg husker den dér liste, jeg har lavet.

Jeg har det lidt smådårligt, og jeg burde gå i seng. Men jeg en opvask, der venter. Shoot! Hvis jeg bare havde skyllet den af og sat den ind til siden. Men nej. Lortet er vasket af, så det skal tørres af inden om lidt.

Jeg fucker lidt med René, og siger at jeg godt ved hvad han giver mig i bryllupsgave. Hehe. Jeg ved jo godt, at han ikke giver mig noget. Men i mit kort er der en gave med en *host* i, fordi han er vild med The Lonely Island sangen "Dick in a box" - så jeg har skrevet kortet ud fra, at han giver mig den gave. Haha. Jeg håber ikke, at han rent faktisk køber noget - men det tror jeg nu ikke, at han gør. Hvis han gør, er kortet ikke sjovt.

Hav en god nat, alle jer søvnløse sjæle.
Hav en god dag i morgen.

Rikke signing off for today.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar