Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 16. september 2012

Listen!

Det her, det med skemaet, er vildt skægt. Jeg synes om at sidde og lave det. Ja, det er jo så ikke et skema, men en liste. Se her:

16.09.12 klokken 10:00 ---> Rikke får kramper
16.09.12 klokken 10:30 ---> René går på WC2
16.09.12 klokken 10:40 ---> René sætter rundstykker i ovnen
16.09.12 klokken 10:45 ---> René sætter sig foran sin computer
16.09.12 klokken 11:05 ---> René spiser 2 hele rundstykker, begge med syltetøj og ost
16.09.12 klokken 11:10 ---> Rikke går på WC1
16.09.12 klokken 11:10 ---> Rikke sætter sig foran sin computer
16.09.12 klokken 11:15 ---> René bliver færdig med at spise morgenmad

Det er lige noget for mig, den her slags. Skønt. Jeg har ikke spis morgenmad endnu, som I kan se på listen, og det er fordi jeg ikke ved, hvad jeg har lyst til. Det er mit daglige problem. Hvad søren skal jeg spise. 

Uha, nu bliver jeg svimmel igen. Det er ret belastende. Jeg glæder mig til jeg skal ind på neu.amb. den 28. september. Det her er simpelthen ulideligt.  Men det værste var stadig den morgen, vi skulle hjem fra Boholte Centret. I onsdags. Jeg har aldrig prøvet noget værre end det. Det var seriøst...  Jeg var ikke kommet hjem, hvis jeg skulle gå den tur alene. Jeg var nok endda slet ikke kommet hjem i live, selvom nogen måske havde tilbudt at hjælpe. Hvor er jeg dog lykkelig for, at René var med!!! Det var virkelig voldsomt. i dag er det ikke så slemt, vil jeg sige. Men... Ja. Det er hæsligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar