Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 18. september 2012

5 minutter

Burritos. Det har vi spist i dag, fordi vi ville komme til at spise for sent, hvis vi skulle vente  på en oksesteg. Jeg har dressing og kødsovs på hele taskepartiet, og jeg har spildt dressing og kødsovs allevegne. Der var for meget fyld. Sur røv. Men jeg fik da spist mig mæt. Jeg spiste 3, med lidt fyld, og René siger at han vil tvinge mig til at spise, fordi jeg slet ikke spiser fra jeg står op og frem til aftensmaden. Jeg ved godt, at det er usundt, men jeg er ikke sulten, og der er dage, hvor mad er ulækkert og hvor jeg kun spiser aftensmad, fordi jeg har fået kvalme når jeg har puttet væske i maven. Jeg kan ikke forklare hvorfor. I dag har jeg så spist 3 burritos med en spiseskefuld dressing og 2 spiseskefulde kød. Faktisk køderstatning. Quorn. Det er en form for skimmelsvamp, der erstatter hakket oksekød. Man skal være sikker på, at dem, der spiser det, kan tåle penicillin, det står på pakken. Det er en frostvare. Smager fuldstændigt som hakket oksekød. Hm. Men det er det, jeg har spist i dag. Jeg kan ikke se, hvad ideen til at tvinge mig til at spise er. Jeg får kvalme at spise når jeg ikke har lyst. Jeg kaster ikke op, men jeg fandeme lyst til det, når kvalmen stiger. 

Lige nu sidder jeg her og fryser, myrepatter på armene, og her er 28 grader herinde. Mine tæer er iskolde, selvom jeg har et par ragsokker uden på mine almindelige strømper. Jeg har dog kogende hænder. Sært. Jeg tager et tæppe omkring mig. Og et par klipklappere. De plejer at varme rigtig meget, fordi de masserer fødderne. Jeg skal ind til KBJ 2. august, så skal jeg lige i Kvickly og købe en pakke med hvidt karton. Jeg vil jo gerne lave en kalender, og jeg har fundet billeder (tegninger) af de ting, jeg gerne vil have på. Super god idé - synes jeg.

På lørdag er jeg nødt til at aflyse min aftale med Jonna, fordi min svigermor holder fødselsdag. Det er lidt irriterende. Men som René siger; jeg er aldrig med til noget når det drejer sig om hans familie. Så jeg må vise mig fra min gode side og deltage i det cirkus, selvom jeg hellere ville snakke med Jonna. Jeg er jo bare nødt til at være social.

Hold op, hvor er jeg træt. Jeg sov fra 12-15 i dag, jeg burde ikke være træt. Men det er jeg. Jeg overvejer at hoppe i seng og tage en lille aftenlur. Det vil blive svært for mig at få en god aften, hvis jeg ikke lige sover lidt nu. Samtidig er det en dårlig idé. Jeg tror dog, at det er sådan, det ender. Jeg tror faktisk at luren starter 19:30 - om 5 minutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar