Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 24. september 2012

Glasvandtis

Hører du med sneglen gennem mørkegule gange lyden af en egen vinds vemodige sange, så stryg i hast, giv liv til en flamme

Jeg er i bedre humør, efter luren. Har set lidt X-factor, og jeg har grint rigtig meget. Om lidt, eller om ca. 30-45 minutter står den på madlavning. Minipizzaer, som sædvanligt. Det er vores evige redning.


 Jeg elsker denne sang. "Glasvandtis". Genial sang.

Men jeg sidder og græder lidt alligevel. Måske over X-factor. Det er så lykkeligt. For nogen, altså. Men lige nu er det en, der virkelig bare kan synge, og gik videre. Ham var jeg vild med. Han sang noget Elvis, og jeg er jo meget glad for Elvis, må jeg nok indrømme. "If I Can Dream" er absolut den allerfedeste Elvis sang. Jeg elsker den gut. 

Anyways; jeg fik gang i madlavningen. Så nu står den bare i ovnen og er færdig om ca. 15 minutter. Så er det spisetid. Jeg er ikke overdrevet sulten, men René er monstersulten. Så må jeg ofre mig. Jeg kan jo bare lade være med at spise så meget. Jeg har jo trods alt spist 4 bananer til morgenmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar