Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 2. september 2012

Simpelthen for komisk!

Haha! Manden vil ikke snakke til mig. Hvorfor er han blevet så barnlig? Come on, altså... Han gad ikke engang at sige tak da jeg satte en tallerken med mad på hans bord. Hehe.

Jeg skal snart hælde medicin op. Jeg hælder kun op til mig selv, så - two can play that game. Haha! Jeg fatter ikke, at jeg skal opføre mig så barnligt for at give ham igen af samme skuffe? Han er freaking 36 år! Ej, det er simpelthen for komisk. Jeg ved godt, at det også er barnligt at give ham igen af samme skuffe - men det er ikke altid ham, der skal styre, hvordan forholdet skal være. Når jeg står op i morgen, kan jeg vende tilbage til at være MIG igen. Hmm... Måske er den bedste "hævn" i virkeligheden at være ligeglad? Opføre mig normalt, bare uden at sige noget? Hehe. Det er bedre. Det, jeg vil opnå med det her, er dårlig samvittighed i morgen. Men nu må vi se. I hvert fald synes jeg, at det er komisk at være sur over... Hvad? Han er endda for barnlig til at sige  det til mig. Hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar