Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 3. september 2012

Hvad skal vi dog vælge?

Jeg glæder mig usandsynligt meget til 1. november. Alt er forberedt - bortset fra middagen! Dammit! Hvad pokker skal jeg lave? Nyt mad, vi aldrig har prøvet, eller mad, vi kender og kan lide? Det kunne være sjovt at lave noget nyt - men lige præcis den dag er det måske meget godt at lave noget, vi kender... Jeg kunne rigtig godt tænke mig svinemørbrad med persille i, kartofler og sovs. Men jeg tror ikke, at René bryder sig om varm persille. Der er også roastbeef. Det tror jeg bare ikke, jeg kan finde ud af at lave, uden det bliver for råt. Jeg elsker råt kød, men det gør René ikke. Der er minipizzaer, dem er vi begge to helt vilde med. Hjemmelavede burgere? En pastaret? Og hvad med desserten? Is er alt for trivielt, men okay, der findes jo mange former for is, og man kan jo blande dem lidt. Jeg ved at René elsker bananasplit, og det kunne vi måske lave? Super hvis vi kunne friturestege indbagte bananer og så med ahornsirup på. Det får vi altid når vi er på Restaurant Shanghai i Solrød. Det smager så sygt godt. Jeg kan godt friturestege, altså, men det er mere med at finde en opskrift på den rigtige dej. Måske endda en opskrift. Det vil jeg forsøge at finde ud af. Uh, altså, det er så spændende, selvom det er langt væk. Der er 2 måneder til. Men så har jeg jo bare masser af tid til at finde ud af det. Dejligt. René skal jo være med til at vælge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar