Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 6. september 2012

KZ-lejre... Kan jeg overhovedet kapere den film?

Goddammit!

Hvorfor skal René bestemme det hele? Jeg har insisteret på, at jeg i morgen klarer indkøbene alene, for at skåne ham lidt, og jeg har jo godt af motionen. Men han er sådan "Du har været syg det sidste stykke tid, du bliver svimmel og psykotisk, og du går ingen steder alene" - Psh! Som om jeg ikke kan klare noget som helst på egen hånd! Jeg er ikke handicappet. Eller, jo, men det er ikke noget, der forhindrer mig i at gå ned og købe ind. Det skulle da lige være, hvis jeg går på et tidspunkt, hvor jeg har kramper. Og så dum er jeg ikke. Jeg synes bare at jeg er... Ja, jeg har glemt ordet, men René bestemmer det hele, jeg ved godt, at han gør det i en god mening, men for fa'en! Han kan jo ikke være med hver gang, vel? Han har en meget voldsom rygsygdom, og han kan ikke, og jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke må aflaste ham. 

Lige om 5-10 minutter bliver "Schindlers liste" sat på. Uuhh... Jeg frygter stadig min reaktion. Jeg har jo, som beskrevet i tidligere indlæg, set filmen før, og den er gyselig. Altså ikke selve produktionen, men handlingen, at det, der sker i den film, er rigtigt. Massegrave, gasning... Jeg er SÅ" følsom" omkring det emne. Jeg har læst meget om det, eftersom det er en af mine interesser (2. Verdenskrig), men det er langt værre at se film om det. Jeg får stik i "hjertet" og får ondt i maven. Jeg kan slet ikke kapere det, og jeg burde ikke se den film. Men jeg ser den sammen med René. Jeg græder allerede. Det her er så forfærdeligt, at jeg slet ikke ved, hvad jeg skal gøre, indtil René er klar. 

Jeg er bange.
For en film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar