Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 21. december 2010

Det evige problem

Jeg har fået vasket. Jeg har ikke specielt ondt, selvom det ikke er helt godt, men... Jeg kan godt klare at gå ned og handle. Og jeg har endda fået vasket 4 maskiner! Yay! Alt er rent nu, håndklæder, viskestykker, tøj, sengetøj... Alt er rent. Jeg er tilfreds. Nu mangler jeg bare at handle og støvsuge. Jeg har snakket med min læge, jeg skal derned i morgen formiddag. Jeg har planlagt at tage tidligt afsted, og besøge mine svigerforældre inden jeg tager til lægen. Der er sikkert stor forsinkelse på busserne, så det er nok en god idé at tage afsted tidligt. Jeg glæder mig til at se dem. Det er altid så rart at være der! Og nu ser jeg dem jo ikke juleaften, så den 22. kan godt gå. Vi skal nok derind den 25. eller 26., det skal vi lige færdigaftale. Jeg skal også have snakket det igennem med René. Han har jo også noget at skulle have have sagt. Hehe. Men det kan være, at han vil med i morgen? Det er jo trods alt hans forældre.

Jeg har bare så meget, jeg skal nå i dag, og jeg glæder mig til at gå i gang. Jeg glæder mig til at lave alt andet end at ligge i sengen og glo. Det bliver så skønt. Jeg skal også have fundet ud af, hvad jeg skal lave til aftensmad i dag. Hehe. Det evige problem. Det bliver spændende, hvad jeg kan finde på i dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar