Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 21. december 2010

Klar, parat, START!

Det virker som om, der er en minimal bedring i det med ryggen - minimal, men stadig forbedring! Yay! Med pillecocktail, kan jeg nok sagtens gå ned og handle. Jeg skal jo bare liiige tænke på, at jeg også skal over at vaske. Overvejer at gå derhen nu, men jeg vil helst vente til det er lyst, fordi der ikke er gadebelysning. Men i dag skal jeg have vasket tøj og købt ind, helst også lige hurtigt støvsuget, men det er ikke færdigplanlagt endnu. Jeg sidder faktisk og overvejer om jeg mon skal gå hen på vaskeriet alligevel? Det vil jo gøre det nemmere for mig, der så har noget rent tøj at iføre mig... Jeg skal jo bare være klar til at ringe til lægen klokken 8... Det skulle nok kunne gå...? Ja, det tror jeg, at jeg vil gøre... Skal bare lige pakke vasketøjet først! Det gør jeg NU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar