Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 1. december 2010

Shoutout to the old hag!

ÅH GUD hvor er jeg træt at Hamid lige nu... For fanden da! Jeg gider ikke forklare yderligere. Skulle bare lige af med det.

Jeg har mistet AL inspiration til at skrive. Al. Jeg ved ikke, hvad helvede jeg skal finde på at skrive om. Jeg keder mig, når jeg ikke kan skrive, men det er som om det er værre denne gang end det har været de andre gange. Det virker vildt uoverskueligt at skulle skrive en blog. Noget så simpelt som tanken "jeg skal lige blogge" får mig til at gå ned med flaget. Denne blog kommer af... Desperation? Frustration?

Jeg har lyst til at sige noget fornuftigt. Komme med en udtalelse, der virkelig bare rykker. Men... Jeg har intet at snakke om. Jeg er totalt på nulpunktet. Øv, for helvede. Jeg hader mit liv engang imellem. Eller; nej, det er forkert. Jeg hader ikke mit liv. Jeg elsker at leve. Jeg hader bare visse situationer, som opstår i mit liv engang imellem.

BIG SHOUTOUT TIL KATJA DER FYLDER 30 ÅR I DAG! YOU GO GIRL!!!!

Jeg ville gerne skrive en blog, dedikeret helt til hende. Mon ikke, jeg skulle gøre det? Det gør jeg senere. Så sender jeg hende et link til bloggen. Haha... Old hag. I love you big, girlfriend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar