Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 1. december 2010

Tillykke med de 30 år, Big City Girl

Hey girl.

Tillykke med de 30 år, gamle krage. Jeg sidder her og tænker over alle de sjove ting, vi foretog os dengang vi var børn - back in the hood. Hvor du faktisk stadig bor. Og faktisk ikke særlig langt fra, hvor du boede dengang... Og mig, der er flytte
t på landet - hehe... Countrygirl - that's me!

Alle vores dage på opperen, da vi skulle sove udendør
s og se på stjerner, da vi spionerede på Mark fordi han var den lækreste dreng i klassen, da jeg kastede op i en hæk fordi dine falske bøvser var så ulækre, da vi sang og dansede til din mor og Pers gamle plader - og da vi legede Ace of Base og Abba... Haha... Good times. Som da vi pjækkede fra skole, stjal skolens papir, sakse, lim og makeuppen fra Ugle Byen... - eller da vi delte en liter appelsinsorbet og spiste en dåse vaniljesukker. Da vi ville holde fest fordi Per havde en Sodastream og vi kunne lave billig sodavand, så vi delte invitationer ud, og ingen kom så vi drak al sodavandet selv? Haha... Priceless. Vores Everlast joggingbukser, din brækkede arm efter jeg råbte "Jeg håber at du falder og brækker armen" sidste dag før sommerferien. Alle de gange vi har været uvenner, og alle de gange vi har fået grinere over Renés reggaeperiode. Alle de gange, jeg har snakket dine ører af -René mig her og René mig der, og du bare lyttet. Turene i sommerhuset - især den første, hvor der var totalt polartemperaturer... Haha. De kæmpe edderkopper - og da jeg gled på posen da vi stod op,og måtte dø af grin ganske stille for ikke at vække René. Lysstøberiet og den mest dyre butik på Enø: Spar...! Haha... Åh, vi har sgu haft mange gode minder igennem årene.

Jeg håber at din dag har været fantastisk, og jeg håber at din fødselsdag, som du holder den 4. december, bliver fantastisk. Jeg er ked af, at jeg ikke har nosser til at komme. Jeg ville gerne have været med til at fejre dig, men... Jeg tør ikke. Tak for
di du forstår -og tak for invitationen.

Katja: Efter at have været veninder med dig i 23
år, kan jeg kun sige dette til dig: Jeg elsker dig og håber at denne 1. december er den bedste 30 års fødselsdag, du nogensinde får. Jeg ved der kommer flere, nemlig. Når du sidder i kørest0len på plejehjemmet, vil du stadig holde på at du er 30. Keep living in denial! Hehe. Du er en gammel krage, Katja. Better learn it. Du er sgu noget for dig selv, en ganske særlig person med et hjerte af guld og den største tålmodighed jeg nogensinde har oplevet! Du er cool. You cool? You cool!

Tillykke med de 30, som du fylde 14:10 - og sor-ry fordi jeg i ringede klokken noget andet. Haha. Tosse! Jeg håber at du snart får styr på dit spamfilt
er - savner at snakke med dig.

KYS fra... Ja, det giver vel lidt sig selv, but just in case: RIKKE!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar