Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 18. december 2010

Infektion

Puha... Sikke nogle dage, jeg har været igennem! Torsdag morgen vågnede jeg, og ca. ½ time senere fik jeg et krampeanfald. Jeg fik onsdag eftermiddag en rygskade, og jeg har stort set intet kunne lave lige siden. Men jeg kom på skadestuen torsdag, blev tjekket, og de fandt ud af, at jeg har en infektion, men kunne ikke sige hvor.  Så i går var jeg hos egen læge og fik taget forskellige prøver for at finde ud af, hvor den infektion sidder. Det viser sig så, at Keppra, som jeg får imod epilepsi, har "infektion" som almindelig bivirkning. Så det skal jeg have undersøgt nærmere. 

Men den rygskade, jeg fik, har flyttet sig lidt, og jeg overvejer om det mon er infektionen? Om infektionen sidder i en muskel eller knogle omkring skulderbladene? Det er der, det gør ondt, nemlig. Det gør ondt hele tiden, men mest når jeg drejer hovedet eller løfter armen. Jeg kan dårligt vente med at få svarene til i næste uge, men jeg bliver jo nødt til det. Så kan det være, at jeg skal stoppe med Keppra.

Jeg har stjerne, stjerneondt i ryggen i dag, og nu sidder det også under skulderbladet...??? Jeg forstår det ikke. Jeg er så heller ikke læge, men... Ja. Det er skræmmende at have så ondt. Jeg sover elendigt om natten. Virkelig. Jeg kan slet ikke finde ro, det gør ondt uanset hvordan jeg ligger. Derudover har jeg bidt mig i tungen 2 gange inden for 8 dage. Det er godt nok også... Voldsomt med anfald både den 8. december og den 16. december! Det er temmelig vildt - synes jeg. Måske er det bare mig.

Jeg skal snart ned og købe ind. Det bliver en helvedes tur, men... Ja. Jeg er ligesom nødt til det, ikke? Der skal jo købes ind... Vi må have købt en vogn, vi kan gå med, for det her er altså for meget. Ingen af os kan bære så meget. Irriterende, men sådan er det nu altså.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar