Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 6. december 2010

Godnat

Så er det sengetid - for længst over, men René har spillet for længe, og nu er klokken halv to, og vi skal op klokken 7. Faktisk burde jeg stå op 6:30, for der skal skovles sne. Men desværre går vi så sent i seng, at jeg først går ud og skovler 7:30. Det er vel også okay. Det er jo en privat haveindgang, og no way in hell posten kommer før 7:30. Renés chauffør kommer ikke ind. René bliver hentet klokken 8, så alt i alt... Burde det være helt i orden. Jeg er begejstret for sne, men jeg ved faktisk ikke, om der overhovedet er faldet sne siden sidst jeg skovlede. Det gjorde jeg, da vi kom hjem fra Brugsen. Jeg ved heller ikke, om der falder noget i nat. Menøh... Det må jeg tjekke, når vi står op.

Lige nu drejer det sig bare om at komme i seng. Jeg kan sgu ikke klare at stå så tidligt op, når jeg går så sent i seng. Jeg vågner jo alligevel ved 4-5 tiden, men det er ikke sikkert, når nu jeg ved at vækkeuret ringer.

Anyways: jeg går i seng nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar