Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 5. december 2010

Min mor...

Min mor...Hun er ikke perfekt. Hun har begået fejl, som alle andre forældre gør. Men lige nu, hvor jeg lige har skrevet en kommentar til et indlæg på blog.dk, kom jeg pludselig i tanke om, hvad det er, jeg elsker ved hende. Hvad hun er for en dejlig en. Jeg glæder mig, til hun går på pension. Jeg har en idé om, at vi får vores gode forhold tilbage. I uger, hun har været sygemeldt pga stress, har vi talt sammen hver dag. Hun gør mig glad. Hun er som sagt ikke perfekt, men hun er min mor. Jeg elsker hende af så mange årsager. Der er mange, mange grunde til, at jeg virkelig elsker hende. Men hun har altid beskyttet mig - været som en løvemor, der gør alt for at beskytte sine unger. Sådan er min mor. Hun er måske ikke "tilstedeværende" hele tiden, men jeg tilgiver hende. Kan jeg andet? Hun er skøn. Jeg vil bare sige, at hun altid har været min bedste veninde, som selvom jeg har fået en bedste veninde mere i Joseph, så har jeg stadig min mor, som jeg kan snakke om alt med. Hun er en god mor. Jeg ville ønske at jeg så hende oftere. Det ville være rart.

Jeg elsker dig, mor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar