Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 5. december 2010

Tidligt kønsmoden og negative skriblerier

Ja... Jeg har gjort noget, jeg ikke skulle. Og René er ked af det og skuffet over mig. Men det er okay. Jeg forstår ham godt. Det var svinsk gjort af mig.

Jeg har vildt ondt i ryggen. Jeg ved ikke, hvad jeg har lavet, har nok stået og gloet for længe, uden at bevæge mig ud af stedet... Det kan godt give store smerter. Jeg må se at få trænet de rygmuskler op. Ja, og mavemusklerne, de danner jo tilsammen et naturligt korset, som skulle give mindre ondt i ryggen. Så jeg må begynde at lave de øvelser, jeg er bare nødt til at have overstået min menstruation først. Jesus Christ hvor jeg hader den. Ikke menstruationen, men alle gennemblødningerne og smerterne. Alt det andet er sgu lige meget, jeg hader ikke menstruationer. Det er jo noget, der sker naturligt, medmindre man har for mange mandlige kønshormoner. Eller er en mand. Eller et barn. Ja, småpiger kan jo godt få menstruation - piger bliver tidligere og tidligere kønsmodne. Jeg læste i avisen for et års tid siden, at mange små piger må have mandlige hormoner og hormoner, der holder væksten tilbage, fordi de ellers får de menstruation som 7-8 årige. Det er set helt ned i 1 års alderen, at piger bliver kønsmodne. Der er vist noget med, at det er skadeligt at få det så tidligt. Nå ja, for 1 årige siger det jo sig selv, men jeg tænker på 7-8 år. De får problemer senere hen i livet. Så vidt jeg husker. Men det andet er rigtig nok. Det husker jeg tydeligt fordi jeg blev så chokeret.

Jeg så "Yes Man" i går, og jeg er vild med det dér fiktive band, der er i filmen. Det er så stjerne godt. Jeg har hentet soundtracket til filmen, og heldigvis er deres sange på. Jeg har fundet den bedste sang på YouTube, og den skal på Top 3 listen, men jeg har ikke nået det endnu. Jeg gør det senere - men hold øje med "Yes Man" -sangen. Den kommer til at ligge på 1. pladsen i lang tid. Men hvilken vidunderlig film. Jeg fik helt lyst til at leve mit liv sådan. Bare at kaste mig ud i det, uanset hvad det er. Bare sige "JA!" og så gøre det. Jeg tør ikke, og jeg gør det ikke. Men hvor er det en genial idé. Man må vitterligt komme til at leve livet... Så mange ting, man kan få prøvet. Jeg har ikke prøvet ret mange ting. Jeg er sådan lidt... Jomfru på livet. Sjovt, egentlig. Eller, ikke sjovt, som i "haha", men mere som i "sikke et skævt udtryk" - men jeg er også en skæv eksistens. Ikke som i "stoned" men bare som "anderledes". Det er også fedt. Jeg kan godt lide at være anderledes!

Jeg skal have skrevet en masse mere. Jeg mangler så meget til min hjemmeside, og jeg regner med, at jeg i den kommende uges tid får skrevet en masse ting. Jeg må kunne finde inspiration et sted. Jeg synes at det er spændende at skrive, og jeg elsker at skrive! "Yes Man" skaber faktisk en del inspiration hos mig. Jeg tror, at jeg vil begynde at skrive mere positivt, end jeg ellers har gjort... Jeg har været meget fokuseret på negative ting, men det kan ikke gå længere. Jeg bliver nødt til at skrive positive ting. Det er bedre for mig - og mine læsere. Jeg tror egentlig ikke, at særlig mange bruger min hjemmeside, men jeg synes at det er sjovt at have den. Jeg synes også at det er rart at hvis folk nu skulle få lyst til at læse noget af det, jeg har skrevet - at de så kan. Det er rart. Jeg vil skrive noget spændende. Jeg kan også skrive på min bog. Bogen om Jasper. Den blev jo aldrig færdig...

Men jeg har en opvask, som venter på mig. Jeg har bedt René om fjerne noget af den, og det har han gjort. Så nu vasker jeg op, og så sætter jeg mig ned og skriver, jeg skal bare have puttet "Yes Man" på Top 3 listen, inden jeg går i gang med at skrive. Jeg glæder mig vildt meget til at skrive! Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar