Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 14. december 2010

Typisk mig




Ser jeg ikke syg ud? Jeg føler mig så syg... Men der er sikkert ikke noget at være bekymret over. Almindelig forstoppelse. That's it. De voldsomme smerter, jeg har, skyldes forstoppelse. Hehe. Tænk engang at jeg bekymrer mig så meget over det. Det er jo noget komplet ligegyldigt. Jeg behøver ikke at tænke mere over det. Heldigvis. Jeg kan bare slappe af, læne mig tilbage og bide smerterne i mig, indtil de er væk, og så ellers nyde tilværelsen. Yes sir. Det er det, jeg vil gøre. Jeg ringer til lægen klokken 8 og spørger, om jeg kan få indtelefoneret noget afførings-et eller andet, og så kan jeg forhåbentlig snart få en smertefri tilværelse. That's what I'm gonna do! For den gustne hud, de voldsomme smerter og ekstraordinære træthed, skyldes sikkert alt sammen forstoppelsen. Andet kan jeg ikke tro. Sådan skal det være. Sådan er det. Det skal nok gå det hele! Haha. Tænk at være så bekymret over ingenting... Hehe. Typisk mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar