Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 7. december 2010

Queen of the Damned!

Jeg elsker bare denne film, "Queen of the Damned", som er en af højdepunkterne i filmhistorien. Den har måske ikke fået meget kredit - men den fortjener det. Både Aaliyah og Stuart Townsend leverer bare en genial præstation i denne film. Den er så utrolig cool og bare... Wauw, altså! Jeg synes at den er så freaking sej, at jeg slet ikke kan se den nok gange. Jeg må nok erkende, at denne gang, her til aften, er nummer 12. Jeg har simpelthen set den film 12 gange. Det er den film, jeg har set mest igennem alle de dvd/videofilm, jeg har haft igennem min interesse for film. Den er simpelthen så fantastisk, og jeg vil anbefale ALLE at se den. Billedet er af Akasha og Lestat - de to hovedpersoner. Sammen med Jesse, selvfølgelig, men hun er altså ikke helt lige på her. Dette er et promotionbillede.

Jeg er ked af, at jeg ikke kan klare at se 2 film i træk, for ellers havde jeg måske lige tjekket den igen: Ej. Men eftersom "Cataclysm" (World of Warcraft) udkom her ved midnat, har jeg udsigt til en lang nat, og jeg kommer nok til at se en film mere. Jeg ville bare gerne lige reklamere for denne film, som ligger på top 3 over yndlingsfilm. De to andre er "The Crow" og "Girl, Interrupted" - geniale film! Sjovt, egentlig, at Johnny Depp slet ikke er med i nogen af dem? Han er jo min yndlingsskuespiller. Men han har lavet hundredvis af fede film, og jeg er sikker på, at han et eller andet sted har leveret en genial præstation - i hvert fald i "Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl". De andre Pirates-film er dårlige. Anyways; film som "Cry-baby", "Ninth Gate" (Åh! Elsker den film!!!) og "Edward Scissor-hand" er jo geniale!

Jeg tror, at jeg vil se en film mere. Hvilken, ved jeg endnu ikke. Jeg kører stadig på et rush efter at have set den mest geniale film. Jeg kan slet ikke anbefale den nok! SE "QUEEN OF THE DAMNED" - dammit! Det er den eneste vampyrfilm, som er cool og som er "rigtig", Det er den eneste fede vampyrfilm nogensinde lavet. I hvert fald af dem, jeg har set. Der er godt nok ikke tale om ret mange, fordi vampyrer er noget, jeg frygter - men jeg kan slet ikke falde ned igen, når jeg ser den. Selvom den er uhyggelig, skræmmer den mig ikke. Det er ikke en gyser, det er en genial kærlighedsfilm. Jeg elsker den. Elsker-elsker-elsker! Jeg må se den igen her en af dagene.
It's like an addiction...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar