Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 2. december 2010

Snerydning

Jeg tror, at jeg har fornærmet en ung dame på blog.dk... Det var ikke med vilje. Eller... Jeg ville ikke gøre hende fornærmet/nedgøre hende, men den stavefejl, hun lavede, var så komisk at jeg bare ikke kunne lade være med at kommentere på det: "Min ynglings-sexstilling er doggystyle" - Haha. Det er sjovt. Ej, jamen, det ER da sjovt. Muligvis er det kun mig, der synes det, men... Jeg morede mig vildt over den i går.

Mine knæ har det bedre i dag... De var rimelig medtagede i går... Desværre... Men det lader til, at de har det bedre. Faktisk overvejer jeg at gå ud og skovle sne, eftersom jeg tror, at det sner eller har sneet,og at jeg hellere må få bragt lortet i orden - inden klokken 8. Det kan jeg bedst lide. Jo, sgu. Jeg går ud og skovler sne! Haha...! Jeg håber at det sner herremeget! Jeg kan ikke se det herfra, hvor jeg sidder, meeen... "I gotta feeling"!!! YEAH!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar