Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 18. december 2010

En bedring på vej, og verdens skønneste mand!

Dette er en hyldest til René, der har vist sig som en sand ridder i de her dage, hvor jeg har haft så store rygproblemer. Han laver alt for mig, handler, laver mad, går over og vasker (det er han dog ikke nået til endnu, fordi det er weekend)... Han er simpelthen så sød og utrolig betænksom. Jeg er vild med, at han tager sig af mig i sådan en grad, selvom jeg samtidig får dårlig samvittighed, fordi han skal lave det hele... Hehe. Typisk mig.

Lige nu har vi lige spist, og jeg har stjerneondt, mere end sidst, jeg skrev, og burde gå i seng. Men... Naaarh... Jeg hader at ligge derovre konstant. Jeg kan jo kun ligge på højre side. Jeg kan ikke ligge på ryggen, så får jeg ondt i lænden, og på venstre side får jeg ondt i musklerne hele vejen ned langs siden, der vender ned mod madrassen. Jeg tror dog, at jeg nok alligevel hellere må lægge mig. Jeg troede at jeg kunne sidde her, men... Man er ikke lige heldig hver gang, hm? Hehe... Håber det bliver bedre i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar