Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 2. december 2010

Smerter

Åh gud... Altfortærende smerter... Det er længe siden jeg har haft så ondt under en menstruation - og den er ikke engang begyndt endnu! Jeg har lyst til at lægge mig ned og dø. Jeg har ondt, det sner ikke ret meget,og det hele er PIS. Jeg trænger til at sove, men jeg kan ikke gå i seng nu. Det går jo ikke, klokken er ikke engang halv seks. Jeg må indtage noget smertestillende, for ellers overlever jeg ikke. Det føles som om jeg er ved at føde min livmoder.

Jeg har ikke skovlet sne i dag. Det har ikke sneet særlig meget, og kattegruset tager det meste. Måske er der noget i morgen - og måske har jeg så ondt, at jeg ikke KAN skovle... PIS. Jeg skal også ned og handle i morgen, og alt er bare røv. Jeg hader menstruationer. Hvis bare de var smertefri... Så ville det ikke gøre så meget. Men... Den her vilde smerte... Den er ikke holdbar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar