Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 4. oktober 2011

5. indlæg i dag - still going strong!

Jeg har en tatovering i nakken. Jeg har ikke vist den før, fordi det ikke sådan lige har været "nødvendigt". Men nu sidder jeg her og lytter til "Blood & Fire" og jeg synes, at I skal se min tatovering. 


Det er svært at læse, hvad der står, for det er min egen håndskrift, det er skrevet med. Det er en linje fra "Blood & Fire", som er en af mine yndlingssange. Teksten siger
"LOVE ETERNAL - LUST INFERNAL"

Sangen er her:
Desværre er der ingen video, men til denne plade, som var deres første "rigtige" Type O Negative plade (der er en før denne) er der faktisk ikke lavet synderligt mange videoer. Og det er der ikke til den her, eftersom det ikke var en single. Men sangen rører mig på en eller anden måde, jeg ved ikke hvorfor. Jeg synes de ord er fantastiske. Så lidenskabelige. 

Og godt så - jeg skal i seng nu, siger René. Klokken er også 00:20, så teknisk set er dette ikke mit 5. indlæg i dag, men det første. How about that. Det var da en rar overraskelse.

GODNAT FOLKENS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar