Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 3. oktober 2011

De glemte tænder

Haha - René har lige kaldt mig smuk! Elsker når han gør det. Det dér med "modbydelig" er åbenbart kun når vi skændes. Det gør vi jo ikke ret tit, egentlig.
"Hvor er du smuk"
  Det er første gang i LANG tid, jeg ikke ligner en junkie. Haha. Det ene øje hænger lidt, men ellers er jeg da meget pæn i dag. Super, når nu svigerforældrene dukker op om få minutter. Mine hovedtelefoner er dem, der kun rækker i det her rum samt stuen, og som jeg har fået i fødselsdagsgave af René - headsettet kostede 1.500 kroner - så derfor er det pisseærgerligt, at det ikke rækker særlig langt. Men okay; jeg har en mp4 afspiller (faktisk har jeg 2) som jeg kan bruge, når jeg er i køkkenet.

Gud, jeg har glemt at børste tænder. Jeg er skredet for nu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar