Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 14. oktober 2011

Det er altid den sidste bh

Kender I det; man er nede på ALLER sidste bh, man SKAL over at vaske for at få en på, og BANG! Så knækker bøjlen og graver sig ud igennem stoffet og borer sig ind i huden, så man er nødt til at tage den af? Kender I så den situation, når man har lange tasker og absolut hader at svinge rundt med dem i offentligheden? Fandens! Nu må jeg over at vaske, det kan ikke gå hurtigt nok, heldigvis har jeg et par rene bukser, jeg kan have på - eller nå nej. Jeg er i KRISE! Jeg skal på apoteket, jeg skal handle ind, jeg skal rydde op og gøre rent - alt sammen inden klokken bliver 13, hvor Allan nok kommer - og nu er klokken 10:34, det er en time siden, jeg stod op, og jeg bliver nødt til at kaste mig ud i den vask. Men hvad gør jeg med bukserne? Damn! Hvorfor har jeg ikke vasket noget før? HVORFOR?!

Og jeg modtager e-mails fra Jørg'nsen, som tydeligvis ikke er sendt af ham, men som bare består af links, og jeg skrev til ham i dag, at hans computer er inficeret med den dér virus, der går ind og bruger hans e-mailadresse til at sende de links til alle på hans kontaktliste. Han svarede, at han også ofte får den virus af andre, men at han bare sletter de e-mails, så hans hotmailadresse ikke er inficeret. Hvad skal jeg svare på det? Hvad fanden skriver man til det dér? Ligesom da Hamid forleden skrev at han havde sat sit tower til sit tv. Man kan jo godt kalde et ganske almindeligt computerkabinet for tower, men et tower er oftest en meget høj computer med mange harddiske. Det skrev jeg til ham, og han skrev  "okay. Tak for at have lært mig det. Vi snakkes. Kysssssss" - og siden har jeg ikke hørt fra ham.  Det var i tirsdags,

Men nu er klokken 10:41 og jeg bliver nødt til at finde et par bukser og komme over i det åndssvage vaskeri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar