Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 5. oktober 2011

Sådan lidt af hvert

Øv. Fik ikke mit franskbrød. Men derimod en e-mail om, at mit køleskab kommer fredag mellem 8-13! YEAH! At det kan tage så lang tid at levere et køleskab... Pyha... Men okay; hvis de ikke har det hjemme, kan det jo godt tage lidt tid at få det hjem fra fabrikanten.

René tager ind til Dorthe i morgen. Jeg er inviteret med. Men jeg har sagt nej tak, jeg kan slet ikke overkomme det, det virker så uoverskueligt og voldsomt, energislugende og altfortærende. Altså... Dorthe er sød nok, det mærkeligste menneske, jeg kender - men sød nok. Jeg kan bare ikke i morgen. Jeg har dog selv foreslået René, at han tager derind i morgen, fordi hun hverken kan få fjernsyn eller computer til at fungere i sin nye lejlighed. Hun gik jo fra Ole fordi han kom til at dyrke sex med en anden kvinde. Men nu er hun så flyttet og har brug for hjælp. Det er fuldt ud fair nok, og René kan bare tage derud; bussen går lige fra vores hoveddør, næsten, til hendes hoveddør, næsten. Fair nok. Så er der køleskabet fredag, mandag og tirsdag er der fyldt op med blodprøver, og derfor tager vi nok først derind onsdag eller torsdag. Jeg mener ikke, at vi har nogen planer de dage. Det kan jeg sige, fordi min kalender ligger foran mig og jeg ikke gider at slå op i den. Ha! Så kan den lære det. Ej, det er fordi der ligger et kamera oven på, og jeg MAGTER ikke at fjerne det.

Jeg skal have skrevet mine sidste dages indkøb ind i mit system. Jeg skal også have vasket op, men det er en helt anden historie, og det er ikke helt sikkert at det sådan helt lige bliver i dag. Men heldigvis er der ikke så meget. Og for søren, hvor har jeg bare monstermegaondt i hovedet! Det er for dårligt, når jeg har lyst til at høre musik, og jeg lige har sagt at René godt kan se den dér krimiserie, som giver mig myrekryb, samtidig med at den fascinerer mig. Jeg kan ikke lade være med at kigge med, men når jeg kun hører lydene... Så er det knapt så fedt.

Der er sket en ændring i mit personlige liv. Jeg har været i Netto. Det  er 4. eller 5. gang jeg har været i Netto i hele mit liv. Jeg har aldrig brudt mig om Netto. Eller; alle dem, jeg ikke kunne lide, arbejdede i Netto i Solrød Center, og der var altid så fandens mange mennesker. Det er jeg ikke fan af. Men i dag skulle jeg have en pakke bacon til aftensmaden, og der var udsolgt af det billige i Kvickly (Xtra) så jeg skulle betale 40 kroner for noget jeg plejer at give 14 kroner for. Nægtede jeg. Og der ligger en Netto lige ved siden af  Kvickly -  og der havde de bacon til samme pris. Super. Og i mit nye budget er priserne fra Nettos varer uundgåelige, så det er jo godt, at jeg lige kunne "løbe" igennem Netto i Blegdammen, fordi det var faktisk en rar butik, og hvis jeg kan finde et tidspunkt at handle på, hvor der ikke er mange mennesker, så er det jo optimalt. Yay.

Kender I det, når radiatorerne er skruet op på 3 i hele hytten, og man alligevel sidder og småfryser? Jeg tror faktisk ikke, at de helt sådan... ja, virker. Ellers er her bare for varmt til at de varmer, og jeg måske er ved at blive syg. Haha. Ej, jeg er ikke ved at blive syg. Jeg skal bare have et ekstra par strømper eller en trøje på eller sådan noget. I øvrigt vil jeg se om jeg kan få det dér ud af systemet, der gjorde at jeg ikke sådan helt lige får vasket op i dag (måske). Derfor vil man senere kunne finde en lille beskrivelse på T O X I C

Jeg sidder og lytter til Tenacious D. Damn... De gutter er bare så dejlige. Tjek den ud, den plade, deres selvtitlede, for Guds skyld (for Gud lytter også til Tenacious D). Den første, "The Pick Of Destiny" er ELENDIG. Men den hvor de står nøgne med en guitar foran kønsdelene og Satan er bag dem. Den er så freaking sjov at man græder af grin de første par gange man hører den. Det er en blanding af musik og sketcher. Det er selvfølgelig med Jack Black. Han er jo genial. Og jeps, det er rockmusik. Men det er jo også det fedeste. Hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar