Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 8. oktober 2011

Without your love I'm just a stone

I går kom mit køleskab. Heldigvis. Og jeg var i Kvickly. "All by myself,,," - tak til Celine Dion. Apropos hende, hvad var det nu, hendes gennembrudsnummer var? Var det ikke meget godt? Det mener jeg, at jeg syntes dengang det kom frem. Jeg laver lige en søgning. Nå ja. "Think Twice". Hør den her

Om et kvarter er klokken 10. Så skal vi i Kvickly. Og klokken 12:30 skal vi til slagteren, apoteket og Kiwi. Jeg er så doven i dag. Men jeg har overraskende lidt ondt, gårdagens strabadser, hvilket faktisk er utrolig dejligt! Jeg tror på, at jeg kan klare den her lede tur. Det skal jeg sgu - Kaj & Holst kommer jo i morgen.

Haha. Jeg sidder og halvsover imens jeg skriver det her. Stort set alle ord er stavet forkert, der er ikke mellemrum and so forth.

Men det går! Det skal det bare. Den friske luft hjælper nok også

Ingen kommentarer:

Send en kommentar