Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 1. oktober 2011

Avs

I går gik jeg ud over mine grænser, handlede, lavede mad, ryddede køkkenet, gjorde på badeværelset og ryddede op i soveværelset. Og så har sovet på ryggen. Så nu har jeg sindssygt ondt og kan ikke overskue dagen. Min ryg gør så ondt at jeg har lyst til at flæbe. Men jeg vil forsøge at tage mig sammen og komme ned og handle alligevel. Jeg må ligesom vise mig fra min gode side. Men jeg ved ikke, hvornår vi skal ned og handle for Katja kommer jo med den dér vogn. Ville ellers godt have været det. De åbner klokken 8 om lørdagen, så jeg kan jo bare lige sige til René, at jeg går ned og handler; han ligger og sover, så han siger nok ikke nej. Åh, jeg er for træt til at blogge lige nu, så i må få et stykke af min overdådige blog senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar