Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 8. oktober 2011

Fordømmelse og Kiwi

Jeg havde LOVET Kaj at jeg ville købe den is til i morgen, fordi den er fantastisk. Men da jeg var nede og handle i Kvickly i går, sidst på eftermiddagen, havde de ingen tilbage, og jeg spurgte en Kvickly-gut om de havde flere. Nej, det havde de desværre ikke. De koster 40 kroner for 2. Så da jeg skal til at gå, ser jeg, at de har en anden is på tilbud  - samme smagsvariant - så jeg smider 30 kroner mere, altså 70 kroner, for at få fat i den anden is, fordi den er populær. Fandeme om jeg så ikke vandrer ind i Kvickly i dag, og montren er fyldt op med den is, jeg ville købe i går?! What the fuck? I skal ikke komme og sige, at de får varer fredag aften eller lørdag formiddag! Kvickly i Køge er den værste butik i verden! De har ikke styr på en skid. De ved ikke hvor i butikken, tingene står, og de samler ikke varer, som er faldet på gulvet, op. De er elendige! Jeg fordømmer Kvickly i Køge. Nu har jeg sgu fået nok!

Og så er jeg træt af, at René vil have mig med i Kiwi, når vi har været i Kvickly i dag, for der er lige langt i hver sin retning, og mine knæ er ikke glade. Hvorfor kan vi ikke gå i Kiwi i morgen formiddag? Hmpf! Mange ting er jeg træt af, men jeg fryser, så nu hopper jeg i seng og får varmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar