Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 23. oktober 2011

Comeback med besvær

Det er en smule svært at komme i gang med at skrive igen. Jeg har svært ved at få ideen til at blive til en historie. Forme den og få den ned på papir. Det jeg har fået skrevet indtil nu er ret godt. Men jeg er i tvivl om sidste del og slutningen. Jeg tror at jeg lige skal være lidt længere fra den - har lige taget en lur. Jeg skal også lige have støvsuget, og opvasken kalder. Det giver mig jo rig mulighed for at tænke over det...

Jeg må sgu hellere gå i gang med det. Håber lidt, at vi skal i Kiwi i dag, for jeg hungrer bare efter frugt, og vi har kun citronsure æbler, som min mave ikke synes godt om - eller mine smagsløg, for den sags skyld. Vi har meget lidt penge tilbage, men mon ikke vi klarer den? Der er jo ikke superlang tid til den første. Eller 31. Vi får jo penge den 31. oktober.

Anyhow - jeg tager lige og får ordnet de ting, der skal ordnes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar