Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 21. oktober 2011

Tag det søde med det sure (eller noget)

Pyha for nogle hårde dage. Men hey; det må man tage med. Alle dage er ikke fede, og denne dag har indebåret mange skænderier, smerter og en smule sindssygdom. Jeg har ikke været i bad ret længe, og jeg ville egentlig gerne nu - men jeg har for ondt. Så jeg lugter som en selvdød gnu til i morgenformiddag. Det går nok. Det er kun René, der lugter det - og han lugter selv sådan. Hehe.

I dag har jeg smagt fiskepinde for første gang nogensinde. Damn, de er gode! Dem der er lavet af alaskasejfilet eller hvad det nu var - mums! Jeg har spist for 2 timers tid siden, så jeg skal snart ud og rydde op i køkkenet og lige vaske op.

Jeg har sovet hele dagen! Mmm... Elsker den slags dage. Måske bare ikke helt årsagen til sovedagen i dag. Men har I set hvad dato det er i dag? 21. oktober. Så er det snart! Neeej, ikke halloween. Min bryllupsdag! Jeg ved godt at jeg glæder mig måske lige en tand for meget. Det er jo "bare" 4 år. Det er ikke 5 år eller 10 år. Mange gange har vi hver især tænkt på, om der overhovedet kom en 4. bryllupsdag. Og det kan jo stadig nå at gå galt. Men jeg tror det ikke. Jeg tror, at "Rikke & René" er til for at blive - uvenskaber eller ej. Jeg glæder mig rigtig meget til den bryllupsdag, men det er mest på grund af gaven, jeg har købt. Han har INGEN idé om, hvad det er, og det vil komme totalt bag på ham. Om det så er godt eller dårligt, må tiden jo vise. Jeg TROR at han bliver glad - men jeg VED det ikke. Jeg har sådan en lyst til at forære ham den i dag, men han har sagt flere gange, at han ikke pakker den op før vores bryllupsdag. Det går mig lidt på, at jeg ikke sådan helt bare kan nå ned og købe morgenbrød - men på den anden side er det også mere romantisk at gå derned sammen. Bare os to. Ih, altså, jeg har så mange planer! Det bliver så fedt!

Men nu vil jeg forlade jer (for nu), der er noget, der lige skal overstås, og så vil jeg gå ind til René og snakke lidt. Det har vi ikke gjort så meget i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar