Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 2. oktober 2011

JACK BLACK RULES!


Ej, mand, alt på denne plade er bare fedt! Lige nu går jeg amok over "Kielbasa" - men "Tribute" og mange andre har været før... Goddamn de er cool. Jeg er bare så fascineret af Jack Black, altså, jeg ville skrige af lykke hvis han havde friet til mig (før René - som jeg elsker meget højt) for det kunne bare være så... Yeah, altså. Han er sikkert ikke en skid sjov når han har fri - men en eller anden skal han jo teste sit materiale på, og jeg ville SÅ gerne være den person. Han er simpelthen den sjoveste mand på Jorden. Det er han. I kan ikke argumentere med mig på den her. Jim Carrey og hvad de ellers hedder... Yeah. De er sjove. Men Jack er hylende morsom (for det meste). Har I set "Year One"? Den MÅ I se, den er simpelthen så genial!

(Tjek den lige på IMDB på ovenstående link)
Jeg har ellers sovet hele aftenen. Med et formål, selvfølgelig. Jeg skulle underholde René, som sov hele aftenen. Ej, men vi stod op 19:30. Allan har ringet. Han kommer tilsyneladende også i morgen. Han kan godt lide at være her. Thumbs up! Det er da dejligt at folk gider at komme her. Det er jeg glad for.

JEG ER IKKE FAN AF AT HALVDELEN AF ENS BLOG SKRIDER FRA EN, NÅR MAN ER STORT SET FÆRDIG. LORTEBLOG!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar