Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 23. oktober 2011

Godmorgen

Jeg skal bekræfte min e-mail, har jeg lige fået en mail om. Jeg skal bekræfte mit navn, efternavn, e-mailadresse og password. - Haha. Tror de, at nogen er så dumme?

I øvrigt, så Dorthe (hende, der bare gik ind, når jeg åbnede døren), har IGEN ringet til René for at få hjælp til sin computer. Så nu går turen til Herfølge. Ja, altså ikke i dag. Hun har et 3 abonnement, men bruger sin webspeed e-mailadresse, som hun havde da hun boede ved siden af os. Og så kan hun ikke forstå, at hun ikke kan få det til at fungere.

René kan ikke lide at sige nej. Men han ligger lig her i sengen i flere dage bagefter, så jeg tror at jeg vil tage med denne gang og pointere for hende, at jeg ikke er hendes veninde, og at René altså har ondt.

Det er lidt øv, det dér med ryggen, for min ryg gør sindssygt ondt, og jeg trænger bare til at ligge ned. Men! Jeg har ondt i ryggen fordi jeg har ligget for meget: det er muskelsmerter. Så i stedet for at gå ind i seng igen, går jeg ud og tager opvasken!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar