Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 29. oktober 2011

Skæv hjemmeside

Jeg har lavet min hjemmeside om. Den trængte til et "refresing look". Så nu er den blevet smuk. Lidt skæv, det irriterer mig, for jeg er begyndt at bruge procenter fremfor pixels, men ... Ja. Det er nok bare mig, der ikke kan finde ud af det. Det er jo en ærlig sag. Men der er lagt en ny novelle op, "Livets tragedier" op, den ligger på side 2. Jeg er i gang med en til, men den er sådan lidt mere... Hmm... svær at få skrevet.

Hvor er det herligt, at Kvickly først lukker klokken 18 om søndagen, så kan vi købe colaer senere - lige nu orker jeg det ikke. Havde vi boet i Herfølge, havde vi kun haft til klokken 16. Men det er også det eneste herlige ved Kvickly i Køge.

Jeg overvejer. om jeg måske skulle snuppe mig en lille lur - bare en lille - og så slappe lidt af på den måde. For jeg er fuldstændig udmattet. Hvorfor ved jeg ikke. Bryllupsdagen rykker tættere og tættere på. Alright! Glæder mig rigtig meget. Ej, det var den lur dér. Jeg må smutte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar