Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 6. oktober 2011

Vejret stinker


Hvis man ikke fatter en meter af, hvad jeg siger, så snakker jeg om vejret. Jeg kan ikke vise jer, hvor meget det regner, for alt omkring den nye bolig er genkendeligt. Haha. Men det regner virkelig meget, og ejendomsfunktionæren havde ret i, at det regner ind. Haha. Sikke noget lort!

Ham ejendomsfunktionæren er et skvat. Han ved ikke noget om noget. Så mangler der en rist på spjældet i køkkenet, så siger han "Ja, det er jo meget godt at få luftet ud". Og så siger vi til ham, at risten på spjældet er malet til, så det ikke kan åbnes. Så siger han "Ja, det er jo forskelligt om folk bruger spjældene eller ej". What the...? Det skal sgu da laves. Intet, hvad der står skrevet ned i den fejl- og mangelliste bliver der nogensinde rettet op på. Så siger han, at de har haft et rengøringsteam heroppe, samt at maleren blev bedt om at gøre rent - og forleden, da jeg skulle rense emhætten efter brug, fordi jeg syntes at det skulle den, var den fuldstændig brun af snavs, der sad madrester og endda hår! Fy for fanden! Så vi skilte den fuldstændig ad og rensede den. Så viser det sig, at håndgrebene på køkkenskabene også er beskidte på indersiden, og nu skruer vi dem alle sammen af og renser dem, skabslågerne, skabene og de, jeg har fyldt ind i dem. Og vores køleskab kommer først i morgen af tekniske årsager. De skulle jo have været her med det i dag. 

Anyways; undskyld for de mange indlæg, men jeg synes det er så hyggeligt at blogge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar