Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 4. oktober 2011

MIG!


Hehe - noget skal man jo få tiden til at gå med! Sidder og lytter til Lady Gaga - det gør jeg meget for tiden. I dag har jeg allerede spist aftensmad - og klokken er 17! Haha. Jeg mener... Tænk at spise aftensmad klokken 16! Skal vi lege mormor og morfar? Haha... Men René var sulten, det var jeg egentlig også. Så hvorfor ikke? Så vi har fået forårsruller i dag. Lækkert nok. Jeg har haft en migrænelignende hovedpine i dag - kastede endda op. Men nu er det væk, så nu lytter jeg til musik igen. Hold kæft en omgang, altså... Jeg troede faktisk at jeg var ved at dø, for jeg lider ikke af migræne, og det var heller ikke migræne - derfor skriver jeg "migrænelignende".

Det er simpelthen så rart at danse rundt i køkkenet med musik i hovedtelefonerne med åbne vinduer og lave (for det meste) god mad. Det er simpelthen så hyggeligt! I øvrigt tror jeg muligvis at jeg sked i bukserne før, da jeg fik en griner over noget, Katja skrev i en e-mail. Jeg må hellere gå ud og tjekke....

Jeg har formået at knække eller flække samtlige af mine negle... Det er simpelthen så irriterende. Det er nogle dumme kasser vi har. Og nej, ikke den slags kasser - flyttekasser. You pervert! Hehe. Jeg er glad her til aften, og René og jeg har aftalt at smutte i et center, der ligger i nærheden, for at se, hvad de har udover et apotek, en Kiwi, en Fakta og en halalslagter. Det bliver jo spændende nok. Jeg er lidt nervøs, for der er ofte ballade dernede. Jeg håber ikke vi render ind i en bandekrig eller sådan noget. Jaja. Jeg er bange for at blive skudt, stukket ned eller tæsket - eller se René blive det. Det kan I godt synes er fjollet. Det synes jeg ikke. Men det siger lidt sig selv, og for fa'en - det behøver jo ikke engang at være en bandekrig. Det kan også bare være en af de dér psychokids, som Herfølge vælter med. Og der er jeg trods alt aldrig blevet udsat for noget. En mand stod en aften og ventede på bussen. Så kom der en dreng og stak manden ned fordi han "ville bare prøve, hvordan det var". Det er så forfærdeligt sygt at jeg tillader mig at kalde dem psychokids, selvom jeg normalt ikke putter psykiatriske diagnoser på folk, jeg ikke kender.

Jeg har været lidt småsløj de sidste par dage - men det er lykkes mig at drikke ondt i halsen væk. Jeg vidste, at jeg kunne. Ha! Så kan halsen fandeme lære det! Ej, jeg skal SÅ meget have redt hår... Hold da op. Det ugler bare sygt meget, fordi jeg har sovet med en elastik i. Jeg burde faktisk sætte det op, og beholde det oppe, indtil jeg har fået vasket det. Det kan godt nås endnu, men... Der er jo lige det dér med at jeg ikke gider. Eller mere korrekt ikke har en skid overskud, hvis jeg samtidig skal gå helt ned i det dér center og hjem igen. Øv. Men i morgen er der ingen planer, så der går jeg i bad, når jeg vågnet og lige er "afkrampet". Haha. Hader epilepsi. Åh, nu begynder jeg at få ondt i hovedet. Jeg kan ikke nå at sove, hvis vi skal ned i Fakta, der lukker klokken 20 - for klokken er 17:30 nu. Måske jeg bare skulle snuppe endnu et par hovedpinepiller og tage den derfra. Problemet er, at det er 2 timer siden jeg sidst tog dem. Der skal gå 4 timer imellem. Dumme regler. Jeg tager dem alligevel. Så kan de lære det! Eller... Så kan jeg lære det, alt efter hvem der får det dårligst. Måske frisk luft vil gøre tricket. Jeg går lige ind og siger til René, at han skal tage piller, og så kan vi gå derhen. Hav en god eftermiddag - den halve time, der er tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar