Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 25. august 2012

"Bestil venligst tid"

Jeg har fået svar fra min læge. 
Eller... "svar og svar". Han har skrevet at jeg skal bestille tid. Jeg har smerter i højre bryst, der er ingen knude, af hvad jeg kan mærke, men det gør skideondt, når de kommer. Så nu må jeg ringe på mandag og bestille tid hos lægen. Irriterende, men hellere det, end at være alvorligt syg. Det tror jeg ikke, at jeg er, men man kan sgu aldrig være sikker.

Jeg har været nede og købe ind i dag. Da vi var på vej over fodgængerovergangen i det store kryds, blev jeg pludselig meget svimmel, og kunne dårligt gå. René greb fat i mig og vi kom over. Så gik det væk, men det er her stadig - i hvert fald en lille smule. Hehe.

Jeg håber, at vi kan komme over og vaske i dag, men ellers i morgen. Damn, jeg har ondt i hovedet! Jeg tager en lur, når mit brød er gennembagt. Jeg går ud og putter det i formen nu, og så er det færdigt om 15-20 minutter.

Have en god eftermiddag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar