Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 25. august 2012

Don't wanna

Myoklonier. Igen i dag. 
Hva' fa'en - jeg overlever nok! (håber jeg!)

Jeg drømte om min store kærlighed i nat. Det gør jeg hver nat. Og hver nat er det en ny "store kærlighed". Jeg undrer mig over, hvorfor jeg drømmer om alle andre end René? Forleden var jeg pissesur hele formiddagen fordi jeg havde drømt at René ikke stolede på mig, når jeg sagde at jeg ikke havde haft sex med "Taco" (en spanier). Så jeg var sur hele formiddagen, indtil jeg fandt ud af, at det havde været en drøm.

Men jeg gør det tit, for tiden. Drømmer mærkelige ting, abnorme drømme om alt muligt sært, og det gør mig bange, når jeg vågner. Jeg hader de drømme. Jeg må fejle noget. Men hvad? Jeg gider stadig ikke psykologen, og KBJ er ikke manden der analyserer drømme.

Ved I hvad? Jeg gider faktisk ikke at blogge lige nu, jeg ved ikke, hvorfor jeg gik i gang med det... abstinenser efter at skrive, gætter jeg på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar