Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 29. august 2012

Suk...

[klokken er 02:00]

Jeg er i gang med at vaske op. Jeg plejer at sidde ned og vaske op, og det gjorde jeg også i dag. Men benene vil ikke makke ret. Hvordan et par ben kan blive så medtagede af en lille tur ned til Kiwi og Fakta, fatter jeg bare ikke. Javel, ja, jeg har svær ved at gå hurtigt pga. hypermobilitet i anklerne, så jeg konstant skvatter, og jeg havde det yderst dårligt, sådan synsmæssigt. Svimmel. Og og jeg bar 10kg på ryggen, og rundt regnet 3kg i hver hånd, og der vel en kilometer eller noget derned, måske 1½. Så 16kg i helvedes flammer, jeg kunne ikke nå over fodgængerovergangen og måtte stå på midterrabatten (eller hvad de nu hedder). Jeg sad 5 minutter på hver eneste bænk, der var på min vej, dvs. hver 15. meter. Selvom jeg klarede turen og kom hjem før René, ha jeg ødelagt mine knæ fuldstændigt. Der er alvorlig slidgigt i begge to, og en ortopædkirurg på Køge sygehus har tilbudt at skifte begge to. Jeg sagde nej. Lige nu ville jeg gerne have andre knæ. Eller nogle piller.

Oh... and here we go. Svimmel igen.

SUK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar