Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 18. august 2012

Glattejern er min fjende (tror jeg)

Wow...
Vi har brugt 78 kWh på en uge! Det er fordi vi har en ventilator kørende døgnet rundt, for 30 grader er fandeme meget i et lokale, hvor man befinder sig hele dagen. Jeg sidder foran computeren, og jeg ser fjernsyn og sover herinde. Det samme gør René. Så vi har en affugter og en ventilator kørende døgnet rundt - det er derfor, det er jeg temmelig sikker på. 

Jeg har redt mit hår, selvom det ikke var vådt. Det var nemmere end jeg troede, og der ikke flere krøller i. Det er jo det, jeg gerne vil have. Men det kan jo ikke være rigtigt, at jeg skal have tørt hår for at undgå krøller, og jeg giiider ikke et glattejern.

Kæft, jeg har ondt i ryggen! Jeg er fuldstændig ødelagt. Jeg har siddet for længe på stolen, mens Jonna har været her.  Hvilket i øvrigt var hyggeligt.

Yeah. Men ellers... Nå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar