Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 4. august 2012

Majbrit

Vi har fået kontakt til Kim & Majbrit igen. Der har ellers været et halvt års tid, hvor vi ikke har snakket sammen. Heldigvis fik oprettet kontakten igen, og det er faktisk meget rart. Jeg ved godt, at jeg har snakket lidt dårligt om dem, men jeg har sgu alligevel savnet at snakke med Majbrit. Hun er faktisk ret flink. En god veninde til mig, så det har været ærgerligt, at vi ikke har kontakt. Thank God for e-mails. Faktisk burde jeg skrive et brev til hende. Eller en mail. fortælle hende lidt om, hvordan jeg har det med hende - sidst jeg gjorde det, blev hun mægtig glad, så det vil jeg gøre, tror jeg. Et håndskrevet brev er nok det mest "personlige", men jeg ved ikke, om min ryg kan komme helt derned (til skrivebordet). Jeg håber dog, at det kan lade sig gøre. Vi skal nemlig ned til dem i morgen, vi skal derned og spise - hyggeligt nok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar